onsdag den 26. marts 2014

Haven - rabarber - blomster!

Kan i huske mine rabarber fra sidste år? Det var helt vildt så flotte de blev. I kan se dem på det første billede :) 
De næste 2 billeder kan i se hvordan de ser ud nu. Nu håber jeg de bliver ligesom sidste år. 

Jeg købte en Akeleje for et stykke tid siden og nu er den sprunget ud, som i kan se på de sidste billeder. 
Jeg har en del Akelejer i haven, så jeg var spændt på hvordan denne kom til at se ud. 

Resten af billeder er af lidt nye blomster i haven. 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det hele er lidt hurtigere i år, men vejret er jo også med os. :-)
    God uge
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Super billeder <3 og en dejlig tid vi går i møde. Mine rabarber er også godt fremme :)
    Knus og go dag

    SvarSlet
  3. Mmmmmm rabarber, mine er også godt på vej. Elsker synet af rabarberne der skyder op gennem jorden, så er der forår på vej. Og så glæder jeg mig til rabarber tærten.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte