fredag den 14. marts 2014

Shopping hos Søstrene Grene

De har mange billige ting i Søstrene Grene. Jeg skulle faktisk bare kigge - men kom alligevel hjem med lidt ;) 

Deres bomuldsgarn er billigt - kun 11,96 kr. pr. nøgle, og det findes i mange farver. 
Jeg købte også et stort glas, som som jeg skal bruge til en plante. 

På vejen hjem besøgte jeg Plantorama, hvor jeg bl.a. købte en Akeleje. Jeg har flere arkelejer i haven, men det varer jo lidt, før vi kan se dem i blomst. Jeg tror, det er det fine vejr, der har gjort, at jeg måtte købe et par sommerblomster med hjem. 

Nu må i se, hvad jeg mere har købt på resten af billederne :) 

Ønsker jer god dag. 
Knus Birgitte 




























 Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte


2 kommentarer:

  1. Det er så fine ting, du har købt ♥ Lige sådan som jeg også kunne have gjort.

    God weekend og
    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Får da lyst til en tur til søstrene Greene :-)
    God weekend <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte