mandag den 24. marts 2014

Lidt nyt til påske fra Maileg og GreenGate

Jeg er lidt af en samler hvad angår Maileg Easter Bunny og Easter Parade, så jeg har også købt de nye i år. 
De bliver flotte sammen med alle de andre jeg har, når der skal pyntes op til påske. 

De meget flotte æg i kan se på billederne er fra GreenGate's nye kollektion. De er så smukke og farverne er så flotte. 
De fine sager har jeg købt hos Møllegaarden.dk og der er flere påske-ting både fra Maileg og GreenGate at vælge imellem. 

I får link her til Møllegaarden.dk både til Maileg og GreenGates smukke på påske-ting. 

Møllegaarden/Maileg/påske
Møllegaarden/Maileg
Møllegaarden/GreenGate/nyheder
Møllegaarden/GreenGate

Ønsker jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte