lørdag den 22. marts 2014

Bladholder fra Madam Stoltz

Vi er stadig ikke helt færdig med vores gang - men lidt sker der hele tiden. 

Jeg har købt den fine bladholder fra Madam Stoltz, som min mand har sat op i gangen. 
Den passer perfekt på den smalle væg.  Det gode er, at man hele tiden kan skifte blade/bøgerne ud efter årstiden. Det er i hvert fald min plan. 
Når det bliver jul, så bliver det blade/bøger med julebilleder på forsiden. 

Bladholderen har jeg købt hos Møllegaarden.dk som bl.a. forhandler Madam Stoltz. Hvis i søger produkter fra Madam Stoltz som i ikke kan finde i webshoppen, så er Alice fra Møllegaarden altid sød til at hjælpe. I skal endelig skrive eller ringe til hende. 

Her er linkene til Madam Stoltz hos Møllegaarden. 

Her kan i se det nye katalog forår/sommer 2014 fra Madam Stoltz

Hvis i vil se mit tidligere indlæg om vores gang så klik her 

God dag. 
Knus Birgitte 


















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

  1. God ide. Så får man også lyst til at kigge i magasinerne igen. Jeg har også en magasin holder i mit syrum på arbejdet og skifter bøger og bladene efter årstiden.
    Herhjemme ligger magasiner i en bunke og så er det ikke så tit at man får lyst til at kigge dem igennem igen :-)
    Fortsat god weekend, Birgitte <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte