onsdag den 23. april 2014

Vinder af min Give Away!!


Så blev den heldige vinder af min 
Give Away fundet til de fine ting fra Ib Laursen og en pakke servietter fra Tafelgut



Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 50 ud af alle gyldige kommentarerer. Stort tillykke til Helle 


Helle er har bl.a. bloggen Give Away i Blog land og der kan man se rigtig mange Give Away's som er i gang nu.  I skulle helt klart besøge denne blog <3 
Helle har også bloggen Belladotte, som har mange fine indlæg og bl.a. indlæg hvor man kan få hjælp af Helle til sin blog og hun er altid god til, at skrive tilbage til dig 

Tusind tak til alle jer der ville være med i min Give Away og tusind tak til Marianne  fra Flot-Skrot.dk som har sponsorereret denne flotte gave! <3 


3 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Helle ;-) Det ryger afsted herfra, såsnart jeg har navn og adresse :-)

    SvarSlet
  2. Gratulerer så mye til Helle :-D For noen lekre ting du har vunnet <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte