torsdag den 3. april 2014

Tafelgut te fra Flot-Skrot.dk

Jeg har købt det fine Tafelgut-te og samtidigt fået de smukke dåser <3
Det er en god idé at købe sammen med en veninde, som jeg har gjort, så kan i nemlig dele fragten. Billederne viser, hvad vi har købt. 

Vi har købt teen hos Flot-Skrot, som har et stort udvalg og har både de store og små dåser. 

Det er skønne teer, og dåserne passer lige til alt mit GreenGate, så det kan jo ikke være bedre <3 

Flot-Skrot handler med meget mere end disse skønne teer. 
Der er bl.a. mærker som Ib Laursen, Chic Antique, House Doctor, Hübsch, Nordal, Miljøgården, Chalk Paint By Annie Sloan. 

Her finder du webshoppen Flot-Skrot.dk 
Flot-Skrot er også på facebook så det er bare med at "Synes godt om" <3 

Husk jeg har en Give Away hvor Flot-Skrot har sponsoreret flotte ting fra Ib Laursen <3 

Bloggen holder en forlænget weekend :) så jeg vil allerede nu ønske jer en god weekend. Jeg er så heldig at jeg skal besøge min gode veninde et par dage og glæder mig rigtig meget. Vi skal rigtig på tøsetur og mødes med andre søde piger. Vi skal bl.a. til Maileg-lagersalg, en tur på Savillas som er en super skøn café og meget mere. 
Knus Birgitte 

































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte