mandag den 7. april 2014

Lanterne fra Ib Laursen

Jeg holder meget af at tænde lys udenfor i vintermånederne og om sommeren, når mørket falder på <3 

Der er mange lanterne der ikke holder evigt og derfor må jeg også kassere nogle af mine. 
Jeg har købt en ny hos Møllegaarden.dk og den er fra Ib Laursen. 
Jeg synes den er smuk og her kan jeg bruge de store lys.

Højden på lanternen er 35 cm, længde 20 cm, bredde 20 cm. 

I får her et link til Møllegaarden.dk til at det skønne fra Ib Laursen
Snyd jer ikke for at kigge forbi, for der er kommet så meget flot hjem fra Ib Laursen. 

Det nye katalog fra Ib Laursen Forår/sommer 2014 er lige kommet. Der er så mange flotte ting. 

Knus Birgitte





















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte