søndag den 27. april 2014

Så blev mit lille bord færdigt!

For flere måneder siden købte jeg et gammelt bord for 60,-kr. Det har hele tiden været min plan, at jeg skulle have det i mit drivhus, når jeg fik det malet. 
Nu er det klart, og jeg har sat voksdug på bordpladen. Det er voksdug fra GreenGates nye kollektion og det her jeg købt hos Møllegaarden.dk. Der kan man få det i metermål. 

Sidste år skrev jeg, at vi skulle have fliser i hele drivhuset, da det har været mit ønske længe. Vi nåede det ikke sidste år, men nu er manden lige ved at være færdig. Jeg skal nok vise billeder, når jeg har fået indrettet drivhuset. 

Termokanden er fra Ib Laursen og er ny. Den købte jeg sammen med voksdugen. Den er er plastik og er ikke særlig dyr. Den fås i flere flotte farver og passer fint til alt mit GreenGate <3 

Møllegaarden GreenGate nyheder 
Møllegaarden Ib Laursen nyheder

Rigtig god solskinsdag til jer alle. 
Knus Birgitte 





























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

  1. Så nydelig og søtt bordet ditt ble Birgitte - utrolig skjønn voksenkontakt !
    Et av våre gavebordet blåste over ende og knuste i vinter,jeg tenkte jeg skulle sette i en plate og ha på en voksduk så blir det som nytt!Ser hvor fint det ble hos deg,så nå er jeg enda sikrere på at jeg skal gjøre det :))))
    Toveklem :)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte