torsdag den 31. oktober 2013

Julekjoler og metalsoldater fra Maileg!

Maileg har fået de fineste julekjoler og sko hjem til kaninerne. Jeg har købt 2 sæt hos Møllegaarden.dk. I kan se hvor fine de er på collagen. 

Det kan være lidt svært at vide størrelserne når man bestiller tøj til Maileg-kaninerne så derfor får i målene på min to og hvilket tøj jeg har købt, håber det kan hjælpe jer. 

Den store kanin måler ca. 76 cm og passer Maxi tøj.
Den lille kanin måler ca. 50 cm og passer Medium tøj

Tøjet jeg har købt hedder Winter Dress.

Den næste collage viser de fine metalsoldater og nisser også fra Maileg. Det må helt sikkert blive et hit! Hold op hvor de fine. Jeg kunne godt bruge et sæt til af hver. 
Jeg kunne godt forstille mig de bliver hurtig udsolgt, måske skulle man købe dem allerede nu. 

Jeg købte 2 af de de fine stofposer med musene udenpå. De koster kun 20,- pr. stk. Glem endelig ikke de nye fine servietter her til jul. 

Alle de ting jeg viser her, har jeg købt hos Møllegaarden.dk
Møllegaarden har et stort udvalg af varer fra Maileg og rigtig mange fine juleting. 

I finder Møllegaardens webshop lige her

God dag til jer alle. 
Knus Birgitte 












Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 


2 kommentarer:

  1. Uha, der er meget fristende.!!
    Kan næsten ikke ente med at skal have pynten frem. Så vi må se om Maileg nisserne skal have lidt nye lege kammarater.:-)
    God weekend :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Wunderschöööön!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte