tirsdag den 1. oktober 2013

Cath Kidston!!

Jeg har shoppet lidt hos Cath Kidston i England <3
Igen har jeg købt sammen med en veninde, for så var vi 2 om fragten. Det er en rigtig god idé for der kan man sparer en del. 

Jeg har købt den flotte køkkenvægt, som jeg har kigget på så længe. Et par flotte viskestykker, skeer (købte jeg også sidste gang), men dem kan jeg godt bruge lidt flere af. Lidt små tuber creme og den skønne badehætte! 
Badehætten hænger så fint på badeværelset og er god, hvis man lige springer en dag over med hårvasken ;) 

Her finder i webshoppen til Cath Kidston :) 

Knus Birgitte 




























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 



1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare godt ud, glæder mig så meget til at få mit, det skal pynte i mit køkken <3

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte