søndag den 20. oktober 2013

GreenGate og Maileg fund!!

Så fandt jeg endelig de fine Maileg påskeharer, som jeg ledt længe efter. De er bare så fine. Jeg leder stadig efter nr. 1, 2 og 3. 
Til sidst i indlægget har jeg billeder af disse 3. 
Billederne har jeg fået lov at låne af min søde veninde <3 

Hvis der er nogle af jer derude, der vil sælge en eller flere af dem, så skriv endelig til mig på min mail bi-k@hotmail.dk 

Samme sted, som jeg købte de to påskeharer, købte jeg også denne lille Maileg nisse. Jeg har næsten dem allesammen og denne lille fyr her, kommer med i min samling. <3 (Nu er det jo også snart jul). 

Jeg har også været heldig at få fat i den flotte GreenGate Selma red kande. 
Den er udgået hos GreenGate og man skal være heldig at få fat i dem, når de kommer til salg privat. 

Tak for fordi du kiggede forbi og rigtig god søndag. 
Stort knus 
Birgitte 










































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, elsker de søde kaniner og nisser.

    Skal nok søge efter dem til dig søde Birgitte.

    Dejligt du endelig fik kanden <3

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare heldig igen - så fine fund. Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte