tirsdag den 29. oktober 2013

Maileg julekatalog

Der er mange der allerede er begyndt at købe Mailegs flotte julenisser  2013. 
Jeg tror at der er flere af nisserne der hurtig bliver udsolgt, sådan er det hver år :)

Her kan i se Mailegs julekatalog med alle de skønne nisser. 

Jeg har købt mine Maileg-nisser hos Møllegaarden.dk 
I kan se mit indlæg med alle mine nye Maileg-nisser her

Knus Birgitte 























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige kigget på alle dine skønne Mailegnisser ♥
    Hvor er det dejligt at have sådan nogle at pynte op med i god tid før jul.

    Møllegården er et fint sted at handle :o)
    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig rigtig meget til, at jeg skal til at pynte op. <3
    Møllegaarden har så meget fint i sin forretning, det er jeg helt enig i :)

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte