mandag den 14. december 2015

Vinderen af min Give Away er........

Så blev den heldige vinder fundet af min Give Away 
Den heldige vinder har vundet den flotte Maileg nisse Grand Noël No 4





Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nr. 4 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Eva van der Flier <3 

Vil du sende mig en mail til bi-k@hotmail.dk, så kan vi aftale nærmere.    

Tusind tak til til alle jer, som ville være med i min Give Away, og tusind tak til Alice fra Finenordic.dk som har sponsoreret denne flotte Give Away til min blog-fødselsdag. 

Jeg vil også gerne sige mange tak for alle lykønskeriningerne, og jeg håber i vil være med igen næste gang, jeg har en Give Away her på bloggen. 

Knus og god dag. 
Birgitte  


3 kommentarer:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte