lørdag den 19. december 2015

Flotte køb hos Rosererrøde.dk

Som lovet er her billeder af mine køb hos "Roser Er Røde" 

Husk, der er gode tilbud på bl.a. julepynt og mange andre skønne ting. 
Carina har også åbent i selve butikken, åbningstider og adresse mm. ser i på hjemmesiden 

De fine knallerter og den fine røde kælk finder i på tilbud til kun 25,- kr. og 36,- kr. 
Knallerterne skal pynte på julebordet juleaften her hos os.

Jeg har købt de fine farveblyanter, et nyt brilleetui og fine muffinsforme af mærket "La petite" det er så fint og det er ikke dyre ting. F.eks koster muffinsformene 16,- kr. for 50 stk. 

Til sidst har jeg købt det smukke krus fra Emma Bridgewater og ja, det er allerede i brug. Det er så smukt og det er jeg meget glad for. 

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig dag. 

Her finder i Rosererrøde.dk

Knus Birgitte 














































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte