mandag den 14. december 2015

Egeværkets julestue

Jeg har været til julestue hos Egeværket i Hundested
Her var mange mennesker lige fra de lukkede op. 

Der kunne man gøre et godt køb, da de solgte ud af 2. sorteringsvarer. 
Min mand og jeg købte et fint skærebræt og en super lækker kagerulle. 
Alt deres håndværk er, jeg mangler næsten ord, rigtig rigtig skønt at røre ved. Det bedste af det bedste. 

Jeg har før haft indlæg fra Egeværket, og jeg skriver det gerne igen, det er dansk design og kvalitet. 

Hvis i har mulighed for det, skulle i køre til Hundested og se deres ting og butikken. 
Selve butikken ligger helt ned til vandet med udsigt til havnen, bådene og havet. Smukkere kan det ikke blive.
I kan læse mere om Egeværket og finde deres webshop på deres hjemmeside

Her kan i se et tidligere indlæg jeg har haft om Egeværket. 

Julemarked Grønnessegård 
Flot reception hos Egeværk på Hundested Havn 


Her skal i se lidt billeder fra Egeværket. Der er også lidt billeder med for et af mine tidligere indlæg, så i kan havnen i solskinsvejr :)
Jeg ønske jer en rigtig dejlig dag.

Knus Birgitte 










































1 kommentar:

  1. God aften Birgitte
    Sikke nogle skønne ting I fik med hjem. Lyder til at være et besøg værd <3
    Kh Marianne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte