torsdag den 17. december 2015

Åbent hus hos "Roser Er Røde"

I weekenden var jeg til åbent hus hos "Roser er Røde" Det var som altid rigtig hyggeligt. 

Carina, som har butikken og webshoppen, havde pyntet fint op, og jeg har taget nogle billeder af butikken, så i kan se at hun har et stort udvalg af mange varer. 

På billede nr. 6, 7 og 8 kan i se det nye der er kommet i butikken "Appolia" 
Det er de store flotte fade, skåle og tærteforme i flere farver. 
Jeg har ikke selv prøvet dem, men Carina fortalte, at hun bruger dem, det er et super godt produkt. Det er virkelig kvalitet og slipper let i formene. 

Denne gang havde Carina arrangereret at firmaet "Vino e Olio" også skulle komme og vise deres lækre vine og olier. Der var smagsprøver og jeg må sige, det var rigtig god vin og olie og absolut ikke dyrt i forhold til kvaltieten. 
Jeg fik købt 2 flasker olie og en rigtig skøn flaske rødvin. 
Her mine bedste anbefalinger. Link hertil nederst i indlægget. 

Ja....jeg fik jo også shoppet lidt fine ting hos "Roser er Røde" det kan i se snart se i et nyt indlæg <3 

Rosererrøde.dk 
Vinoeolio.dk 

God dag
Knus Birgitte 

































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte