mandag den 16. februar 2015

Det smukke fra Ib Laursen

Som lovet ville jeg vise de ting fra Ib Laursen som jeg købte hos Møllegaarden. 

Jeg købte 2 flotte zink-skjulere med riller i højden 13,5 cm og 15,5 cm. De koster kun 39,- kr. og 49,- kr. Den store har jeg brugt til min stuegran, som jeg købte til jul. Den er stadig utrolig smuk. 

Den flotte glaskande er en nyhed fra Ib Laursen og hold op hvor er den flot. Den er med slibning i det smukkeste mønster. Den er jeg meget glad for. 
Denne her har en højde af 19,5 cm men den findes også hos  i 14 cm. Den kunne jeg også godt tænke mig. 

Den smukke tallerken og kop er fra Mynte-serien og hedder "Cornflower" og er også en nyhed fra Ib Laursen. 

I får linkerne her til Møllegaarden


Møllegaarden.dk/Ib-Laursen
Møllegaarden.dk/Ib-Laursen-nyheder
Møllegaarden.dk 

Ønsker jer en dejlig dag. 
Knus Birgitte 




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte