tirsdag den 10. februar 2015

De smukke Perlehyacinter

Jeg har købt de smukke Perlehyacinter i vores lokale SuperBest.
Dem holder jeg rigtig meget af og for mig, er det et tegn på forår. 

Jeg planter de små hyacinter i kopper, skåle og her også i en smørskål. 
Smørskålen og den store kop med blomsterne på er fra Greengate. Koppen er fra deres nye serie "Simone White" og den hvide kop er fra Ib Laursen og er fra "Mynte-serien".
Jeg bruger lige hvad jeg har ved hånden, og her kan i se, hvordan det ser ud. 

Jeg ønsker jer, der har vinterferie, en rigtig god ferie og til alle jer andre en rigtig dejlig dag. 

Knus Birgitte 


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte