fredag den 1. august 2014

DIY Smukke kuverter - kreativ

Så har jeg lavet kuverter - på ingen tid <3 
Det var min søde niece som har et Score Board, som man bruger når man folder æsker, kort og så også kuverter. Det var så smart, så jeg måtte også købt et.

Papiret til kuverterne er mit GreenGate papir og så har jeg også brugt Tilda papir, her er der mønstre på begge sider, og det er mere kraftigt. Her kan man bruge det papir man bedst kan lide. 
De fine labels der sidder på kuverterne, er fra Cath Kidston. Det var en gave, som jeg har fået af en sød veninde, med den kreative blog Velkommen Hos Indretning Med Farver

Nu har jeg også købt et Score Board og en ny skæremaskine. Det hele er købt hos Hobbyboden.dk 
Samtidig købte også det smarte "perment strips" - dobbelt klæbende tape/lim. Det er smart og så kan man købe refill til. 

Jeg ringede til Hobbyboden.dk for at få hjælp til min bestilling og det er ikke sidste gang jeg handler der. Jeg blev mødt med hjælpsomhed og næste dag - da havde jeg min pakke. 
I kan også finde Hobbyboden.dk på facebook. 

Jeg håber også i har lyst til at følge min blog  "Havets Sus" på facebook.

Her kan i se mine kuverter og hvad jeg har købt. 
Knus Birgitte 





































 Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

  1. Det er nogle smukke kuverter du har lavet. Modtagerne kan da kun blive glad <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte