fredag den 8. august 2014

DIY Mere kreativ i sommervarmen

Jeg har for første gang hæklet en pude og det er i samme farver som mit hæklede tæppe jeg viste her på bloggen, for ikke så længe siden. 

Opskriften kan i desværre ikke få, for jeg hækler bare. Det er selvlært, jeg prøve at lære de forskellige hæklemetoder i diverse hæklebøger, som jeg låner på biblioteket. Men der er lang vej endnu ;)) 

Jeg er ikke helt tilfreds, men taget i betragtning at det er min første hæklede pude, går det an.  Min plan er, at jeg må igang med en til. 
Den passer godt sammen med mit hæklede tæppe og tæppet og puden fra Ib Laursen, som jeg har jeg brugt hele sommeren. Det er  købt det hos Møllegaarden.dk. 

Her kan i se mit indlæg med det blå tæppe og her finder i Ib Laursen hos Møllegaarden.dk 

Nu skal i se billeder. 

Knus Birgitte 






































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Sikken en fin pude, det har du klaret rigtig godt <3

    SvarSlet
  2. Tak søde Gitte <3
    Det er hyggeligt at hækle.
    Fortsat god dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Den er blevet ret flot! Jeg kan godt lide, du har brugt så mange forskellige "mønstre" mellem hinanden i runderne.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte