mandag den 11. august 2014

Jeg bor med vand omkring mig

Jeg var på cykeltur i går sammen med min mand og mit kamera. Jeg har før vist lidt billeder fra byen jeg bor i og især fra havnen. 

Vi har vand en stor del rundt om byen og det er derfor min blog hedder "Havets Sus" :) Jeg holder meget af naturen og ikke mindst havnen, vandet og det smukke udsigt vi har mange steder fra i byen. 
 Jeg vil ikke skrive så meget i dag - for i dag skal i bare se billeder :)  

God dag. 
Knus Birgitte 


















































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

5 kommentarer:

  1. Uhm sikke smukke billeder du viser i dag - lige til at blive helt glad af ;0)
    Ha en rigtig dejlig dag
    KH.

    SvarSlet
  2. Så fine og dejlige sommer billeder du viser i dag.

    SvarSlet
  3. Så fine bilder :-)
    Og så heldig du er som bor ved havet :-)
    Her jeg bor, er det skog og marker, og 20 minutters kjøring til kysten.
    Ønsker deg en deilig dag

    SvarSlet
  4. Åh, hvor må det være dejligt at bo så tæt ved vandet :-)
    Skønne billeder og nu ved jeg hvorfor din blog hedder Havets sus <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte