søndag den 3. august 2014

Lidt mere nyt GreenGate fra Gabrielles.dk

Så kom der lidt mere af det nye Greengate hjem til mig. Åh.....hvor er de smukke salatskålene Selma Red. 

Billederne har jeg holdt i de røde farver. Jeg har mixet det med noget af det andet Greengate jeg har.

Jeg købte også de små mini latte kopper star small white, de er så fine og passer godt sammen med de andre små latter kopper i de røde farver og på billederne kan i se hvor flot det er sammen. 

Det hele har jeg købt hos Gabrielles.dk. Jeg var lidt i tvivl om jersey strop kjolen fra GreenGate og fortrød måske at jeg havde bestilt den. Den bekymring er væk. Den er så fin og i sådan noget lækkert jesey stof. Den beholder jeg, det er sikkert og så var den forøvrigt sat ned til halv pris :) 
Jeg købte også de flotte klemmer, som også var sat meget ned i Pulterkassen. 

Her finder i Gabrielles.dk samt Pulterkassen og Outlet minum 70%.

Jeg ønsker jer en rigtig god dag. 
Knus Birgitte 















































Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Skønne sager. Specielt salatskålene er meget smukke <3

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og fine sager. Skal også have sådan en Selma-salatskål - det er vist et must. Fortsat dejlig søndag. Knus herfra

    SvarSlet
  3. Endelig fandt jeg ud af at skrive her.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte