søndag den 13. juli 2014

Se min indkøb fra Gabrielles.dk's udsalg

Lige inden vi skulle afsted til Malmø modtog jeg mine køb fra Gabrielles.dk.
Gabrielles.dk har lige haft udsalg og det måtte jeg benytte mig af. 

Jeg er vild med tingene fra Krima & Isa og der købte jeg de flotte ruller garn, notes bøger, blyanter og så de fine æsker tændstikker. 

Jeg købte også et par flotte pakker servietter fra GreenGate og det flotte håndklæde fra Solwang design. Jeg har købt disse håndklæder i flere år og de holder godt og de er absolut ikke dyre. Du kan også købe karklude, badehandsker m.m. i mange forskellige farver. 

Skålen på det sidste billede er fra Ib Laursen. Jeg købte kun en for jeg skulle se den "live" inden jeg bestiller flere. 
Hvor er den fin. Den er jeg meget glad for og nu overvejer jeg lige, om jeg skal købe mere af denne serie. 
Gabrielles.dk har denne serie sat ned i  Pulterkassen . Skålen koster f.eks. kun 37,- kr.

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte 

















Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte