torsdag den 24. juli 2014

Nyt Ib Laursen køb fra Gabrielles.dk

Da jeg handlede det nye GreenGate hos Gabrielles.dk forleden dag, købte jeg også disse fine ting fra Ib Laursen. 
Jeg er vild med denne smukke serie Salisbury Rose. Skålene har jeg fundet i Gabrielles.dk's pulterkasse, hvor du kan købe dem til halv pris! Her fandt jeg også den smukke lanterne og dejskraberen. 
Jeg elsker at bage, så en dejskraber kan jeg altid bruge. 

De fine dækkeservietter, som passer til i farven, har jeg købt i Netto for et stykke tid siden.

Husk også at se alt det nye fra GreenGates kollektion efterår-vinter 2014. Tjek også Pulterkassen, for der er rigtig mange gode tilbud. 

Her finder du GreenGate-nyheder
Her finder du forsiden hos Gabrielles.dk 
Her finder du Pulterkassen 
Her finder du Outlet minus 70% 

Billederne har jeg taget på min balkon og det sidste billede er udsigten fra mit hus. 

Ønsker jer en rigtig dejlig sommerdag. 
Knus Birgitte 

























Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar. 
Det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte