søndag den 4. august 2013

Loppefund!!

Så er der billeder fra mit loppefund i dag. 
Jeg har købt Greengate og nogle andre ting. 

Den store tallerken har en diameter på 27 cm dvs. den er større end middagstallerkenerne. 
Den er rigtig god til at bruge til en opsats. Jeg købte to, en til mig selv og en til min veninde Susi.
Jeg købte også en termokande, som helt sikkert må være en kollektionsprøve, da den ikke findes nogen kataloger. <3

Jeg købte nogle brødkurvservietter samt 4 skønne kopper, neglefile og de skønne magneter. 

Den rustikke kasse vil jeg bruge til blomster udenfor. Den er super flot og så til 20,- kr.! :) 

Ønsker jer en fortsat dejlig søndag. 
Knus Birgitte 



























































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

7 kommentarer:

  1. Så mange fine ting :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Du er altså forgyldt søde <3 Glæder mig til at få lavet endnu en opsats og en til dig :-)
    De er så fede de tallerkener, når de er det større, det er den Kenneth har lavet til mig også, det ser rigtig fint ud...

    Er vild med de Roseberry Blue brødservietter, håber der står Susi på en af dem ;-) og magneterne uha!! De så søde...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      Det var skønt der var tallerkener både til dig og mig.
      Den ene Roseberry Blue brødserviet er til dig, magneter og meget mere ;) <3

      Dejlig aften til dig også.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. dear Birgitte,

    sooo cute, fine and beautiful things !!
    I love to visit your blog

    greetings from Vienna,
    Knus mon-peci ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear mon-peci

      Thank you.<3
      I'm glad you like my blog and thanks for your sweet comment.

      Hugs Birgitte

      Slet
  4. Jeg fatter ikke at du kan finde så meget Greengate på loppemarkeder. Jeg finder aldrig en dyt (jo, en dåse engang)
    Har i øvrigt været på loppemarked både igår og idag, smadder hyggeligt <3
    God aften <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte