onsdag den 7. august 2013

Loppekøb i Jylland!

Jeg elsker at gå på Loppemarked og det var jeg også i vores ferie i Jylland. 

Susi, min veninde tog mig med til Bagagerums-marked - hele 2 var jeg på. 
Der var mange ting og selvfølgelig skulle noget af det hjem til mig ;) 
Brødkurven og servietholderen har jeg tænkt at sprøjtemale hvide. 

Jeg er ikke god til at male billeder, men kunne alligevel ikke stå for staffeliet så det kom også med hjem. Godt at sæderne i bilen kunne lægges ned, med alt det jeg skulle have med hjem til Sjælland ;)) 

Håber i får en dejlig dag. 
Knus Birgitte 








































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

4 kommentarer:

  1. Ja! Du fandt nogle fine sager..
    Men næste gang skal du med på et kæmpe marked, så går du helt amok :-)

    Ha´en dejlig dag søde.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Kender godt det med at skulle lægge sæderne ned for at få plads. Det må jeg også ofte gøre. :-) Fine loppefund Birgitte.
    Sommerkram
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle gode ting du har fundet :)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte