mandag den 19. december 2016

Så har jeg trukket en vinder af min Give Away.....






Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nr. 13 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Ulrike Schäfer-Zimmermann.

Ulrike har den fine blog Ulrikes småting som bestemt er et besøg værd. Hun er utrolig kreativ og elsker sin symaskine. Kig forbi hendes blog og se alle de fine indlæg hun har. 

Ulrike vil du sende mig en email, så vi kan aftale nærmere. 

  
Tusind tak til jer alle jer, som ville være med i min Give Away og tusind tak for alle de fine kommentarer og lykønskninger. Det var sødt af jer alle. Tusind tak til Alice fra FineNordic.dk som har sponsoreret denne fine Give Away.

I kan stadig nå at bestille i webshoppen hos FineNordic.dk inden jul, se nedenfor. 




Jeg håber i vil være med igen næste gang, jeg har en Give Away her på bloggen. 

Knus og god dag. 
Birgitte  

1 kommentar:

  1. Jeg er super glad for dejlige gevinster :-) kopperne finder en fint plads i tallerkenreol :-) min email er smaating@ok.de kh ulrike:-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte