tirsdag den 20. december 2016

Julebord med Ib Laursen

Jeg mikser tit porcelæn, og det er med forskellige mærker. Her er det med Ib Laursens tallerkenener "Pure White" og mine musselmalede tallerkener. Den smukke bordløber i "støvet blå" er ligeledes fra Ib Laursen. 

Vinglassene er fra Holmegaard, som jeg har samlet, siden jeg var ung. De er nu udgået af produktion. Hvis man skal købe dem, er det hos antikvitetshandlere eller man kan være heldig at finde dem på DBA. Vandglassene og kanden er fra Ib Laursen. 

Pynten er fra naturen og min bakke, trommerne og fyrfadstagerne er fra Ib Laursen. 
Julekuglerne er fra min oldemor og farfar, og et par stykker har jeg selv købt. Dem er jeg meget glad for.
Jeg kan godt lide det gamle julepynt. Det minder mig om min barndom og julen :) 

Jeg ønsker jer en fortsat god dag. 
Knus Birgitte 




































3 kommentarer:

  1. Utroligt smukt sammensat Birgitte.
    God uge
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Birgitte <3
      Jeg ønsker også dig en rigtig dejlig uge.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Wauw, du har SÅ god stil
    Glædelig jul
    Annette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte