fredag den 16. december 2016

Nyt katalog fra Ib Laursen forår-sommer 2017

Hvor er der mange fine ting i det nye katalog fra Ib Laursen. Alle de nye smukke farver som passer til alt det hvide, som jeg har. 
Jeg får altid sådan lyst til at få nye tæpper, puder og brugskunst når det nye katalog kommer :) 

Jeg elsker min have og hvad er bedre end fine ting som vandkander, haveredskaber, urtepotter og lanterner at se på. Det er der også i det nye katalog. 
I haven vil det også være lækkert med nogle skønne tæpper og puder, når man sidder og hygger på terrassen med kaffen og strikketøjet. 

Her kan i se det nye katalog Ib Laursen forår-sommer 2017 
Billederne i indlægget er derfra. 

God fornøjelse. 
Knus Birgitte 

















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte