mandag den 28. november 2016

Skøn nordisk stil hos GreenGate

Hvor er der meget fint nyt porcelæn og tekstiler fra GreenGate nye kollektion forår/sommer 2017

Det er dejligt, at der er rigtig meget som jeg forbinder med den nordiske stil og derfor en hel del, der vil kunne passe godt hjemme hos mig. 

Det blå/mørkeblå passer så godt til mit musselmalet. Det er jo meget in at mixe forskelligt porcelæn og det gør jeg også selv. Især i de mørkere blå farver. 

Husk at lægge mærke til de nye serier Vita Sand og Elsa Sand. Det er flot! Det er som at se porcelæn fra 50 og 60'erne. 
Det skal jeg have i mit køkken, det er helt sikkert. 

Jeg har også skrevet lidt tekst til billederne som i kan se nedenfor. 


Rigtig god dag allesammen. 

Knus Birgitte 





   Altid smukt med denne blå farve.






 



Dette meget smukke lille glas med låg, skal jeg helt sikkert have. Det passer lige til mine fine smykker. 





   Her kan i se de smukke Mugs "Ingrid" i pale blue. 




    Det er meget fint at mixe de grå og lyse blå farver sammen, 
som GreenGate har gjort her. 
   Jeg får også helt lyst til at få det grå hjemme hos mig. 




    Denne smukke glaskugle med låg kunne også passe så fint hos mig. 














 
   Da jeg så Vita Sand og Elsa Sand i kataloget for første gang tænkte jeg straks på Retro, og at det var lige mig. Det er så flot og jeg ved, at det skal jeg have købt noget af, det er helt sikkert. Der findes meget mere i serierne og i kan se det i GreenGates nye katalog forår/sommer 2017
Jeg glæder mig til det kommer i handlen.  

2 kommentarer:

  1. Der er så mange smukke sager og fine billeder ♥

    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Hvor fine billeder du har taget og spændende med nye ting fra GreenGate.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte