mandag den 14. november 2016

Maileg nisser købt hos FineNordic

Jeg har købt de sødeste Maileg nisser hos FineNordic. Nisserne er fra Mailegs kollektion 2016. 

Den store med den fine cowboykjole er 
Maxi "Louise" 2016 og har en højde på 67 cm. 
De to mindre er 
Medium Magda og Morten 2016. De har en højde på 52 cm. De er også så fine. 
Jeg ved godt jeg skriver hvert år, men deres tøj i år er bare så fint <3 Det er nok derfor jeg har så mange Maileg nisser :D 

Så har jeg også købt Maileg nissen "Petit Noël No 16" Jeg samler på disse fine nisser og det har jeg gjort i mange år. Den måler 12 cm. 

Jeg har kun min bedste anbefaling til FineNordic. De er hurtige med at sende varerne og det hele er pakket godt ind.
De har over 7.000! danske interiør- og livsstilsprodukter, som kan købes i deres webshop. 
Husk endelig, at de har rigtig mange varer på udsalg. 
Link til FineNordic og til de skønne Maileg nisser kommer herunder :)

Finenordic.dk 
Finenordic.dk/maileg
Finenordic.dk/maileg-nisser
Finenordic.dk/nyheder
Finenordic.dk/brugskunt-udsalg-tilbud

Jeg håber i vil nyder billederne. 

God dag. 
Knus Birgitte 














































2 kommentarer:

  1. fine nisser, så er der julestemmning! :0) KH Ulrike

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine Birgitte. Man forelsker sig jo på ny hvert år i de kære nisser. Mine er også kommet frem fra gemmerne og der kommer nok et par stykker mere til i år :-)
    God uge
    ♥ Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte