søndag den 27. november 2016

1. søndag i advent

Så blev det 1. søndag i advent. Jeg har hele tiden synes, at der var god tid til, men nu er det blevet dagen. Nu går tiden endnu hurtigere fra nu af og til jul. 

Til min adventskrans har jeg ligesom sidste år, brugt min glaskasse fra Ib Laursen
I år har jeg brugt ting fra naturen og en lille lyskæde med batterier, som jeg har lagt i glaskassen. 

Nogle gange har jeg brugt bedelys men denne gang har jeg brugt nogle lys, der var en lille smule større så holder de lidt længere her til advent.  

Jeg ønsker jer og jeres familier en rigtig dejlig 1. søndag i advent.

Knus Birgitte 



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte