onsdag den 6. april 2016

Smukke vandkander Kaas Out Door Living

Vandkander kan man aldrig få for mange af - eller jeg kan ikke ;) 

Her kan i se mine nye vandkander. Jeg har set billeder af dem bl.a på facebook og Instagram. Billederne er fra Kaas Out Door Living. Det har gjort, at de vandkander blev jeg nødt til at ha' nu vi går foråret i møde, og jeg allerede er igang med haven og drivhuset. 

Den store "Lungo" rummer 12 liter og er større end en almindelig vandkande, som normalt rummer 10 liter.  Den har samtidig en rigtig god hank som gør det nemt at holde og hælde. Hvis man har problemer med at bære den store kande er den lille vandkande "Butler" er en rigtig god ide. Den rummer 6 liter. Jeg bruger min "Butler" indenfor, men lige nu har jeg den i drivhuset :)  

Hvis i ønsker oplysninger om forhandler så kan i kontakte Kaas Out Door Living og hvis i er på facebook eller Instagram så vil jeg anbefale at følger med der. Der er så mange skønne inspirations-billeder, som er til glæde for mig og mange andre. 

Her finder i Kaas Out Door Livning: 

Kaasoutdoorliving
Kaasoutdoorlivning på facebook 
Kaasoutdoorlivning på Instagram 
Xala.be

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 























1 kommentar:

  1. Hej
    Den er så fin den vandkande. Har lige brugt min i haven. Den er så skøn at gå rundt med pga den hank foroven
    Dejlig dag
    Kh Marianne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte