torsdag den 28. april 2016

Ny Give Away

Det er firmaet Roser er Røde der har sponsoreret denne Give Away hvor du kan vinde den store smukke kande af Susie Watson Design" Kanden er 18 cm høj <3 


Jeg trækker en vinder mandag den 9. maj 2016

Roser er røde er eneste forhandler i Danmark af det smukke porcelæn af Susie Watson Designs. 
Roser er røde har andre mærker i sin butik bl.a. Emma Bridgewater, Giftshop, Ib Laursen, Strømshaga og flere endnu. I kan se det hele i webshoppen  Rosererrøde.dk eller i butikken i Allerød.
Jeg har besøgt butikken flere gange, det er sådan en hyggelig butik hvor man altid føler sig velkommen. 

                            -----------------------------------------

Du kan max få 6 lodder, husk at skrive din mail-adresse hvis du ikke har en blog :) 

For at være med kan du få lodder på følgende måder, 1 lod for hver af følgende: 

  • for at være fast læser her på bloggen eller skrive en kommentar  
  • for at følge Roser er røde  Instagram eller Facebook   
  • for at følge mig Instagram eller Facebook Havets Sus
  • for at lægge min blog på din blogrulle/liste
  • for at linke min Give Away på din blog
  • for at dele denne Give Away på facebook


Altså kan du samle ialt 6 lodder 

Held og lykke 
Knus Birgitte 

Min smukke kande i  Susie Watson Designs "Apple Blossom" 

Min skønne kop i Susie Watson Designs "Simply blue Oscar"  

20 kommentarer:

  1. Jeg smider da gerne 3 lodder i puljen :)

    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Deltager med 3 lodder (fast læser/kommentar og følger på 2 x facebook).
    Kanden er så fin!

    SvarSlet
  3. Smukt! Deltager gerne med 3 lodder
    evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  4. Deltager med 4 lodder, hvor er den fin. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. jeg detlager med 4 lodder, krydser fingre :-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk/mette@frontiertrading.dk

    SvarSlet
  6. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd. Følger dere begge på Instagram .
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 3 lodder (skrive kommentar, følget på instagram x2)

    Krydser fingre! Sådan en sød kande

    Astrid.p@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. jeg deltager så med fulde 6 lodder :0), fint kande! det mangler lige her :0) kh Ulrike

    SvarSlet
  9. Deltager gerne med 1 lod, den er rigtig fin. VH Carina cttlemma@gmail.com

    SvarSlet
  10. Putter 3 lodder i puljen,har fødselsdag den 9.maj,så kunne være en lækker gave :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sikke en fin kande. Jeg deltager gerne med 5 lodder(:

    Heidi W. N
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. 2 lodder :) evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  13. Sikke en smuk Kande - deltager med 4 lodder - skøn dag til jer alle

    steensen@mail.tele.dk

    SvarSlet
  14. Så nydelig kanne! Jeg deltar med 1 lodd.
    Mange hilsner, Ida

    SvarSlet
  15. deltager og x fingre med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager med 1 lod!
    leafysmoothie @ gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 3 lodder (fast læser, og følger dig og roser er røde på facebook)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg smider da lige et enkelt lod :-D

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  19. Den er SÅ fin! Er helt sikkert med - deltager med 3 lodder:)
    Mvh
    Birna Lambaa
    Birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg kan lige nå at være med :-)Det bliver så til 3 lodder (følger dig og rosererrøde på både FB og IG <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte