søndag den 3. april 2016

Loppefund - Trækasser bl.a. Danish Butter

Se lige mine nye gamle trækasser. De er ret fede. På den ene står der Danish Butter og på den anden GS 1054. 

Jeg har prøvet at søge på nettet efter nogen lignende, men jeg har ikke kunne finde nogen. 
Er der nogle af jer der har en ide om alder. De har stået har stået på en gammel gård. 

Jeg mener at "Danish Butter" er Lurpak. 
Har i en ide om hvad at GS er? Jeg tænker det er noget med frugt/grøntsager. 

Måske er der nogle af jer der kan hjælpe mig? 

God dag. 
Knus Birgitte 




















2 kommentarer:

  1. Hold da op de er fede - godt du fandt/fik dem
    God søndag
    Annette

    SvarSlet
  2. Kender ikke de kasser - men fine, det er de :-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte