fredag den 4. marts 2016

Skønne køb hos FineNordic.dk

Jeg er ved at lave om i mit drivhus og har længe gået og set på skjulere fra Chic Antique i FineNordic's webshop
Jeg har købt 2 forskellige og de er ligesom jeg gerne vil ha' dem. Jeg tror at jeg skal købe et par stykker til. De er begge frostsikker. 

Lidt nyt fra Ib Laursen blev det også til. Jeg er jo i år blevet helt vild med den grønne farve og selvfølgelig skulle jeg ha' en grøn skovl, et krus og nye viskestykker. Viskestykkerne og kruset er fra Mynte-serien. Jeg faldt for det enkle mønster og det er det samme både på de grønne og blå. 
Jeg købte også en grønstribet bordløber, billeder af den kommer senere. 

En ny hvid kurv og et skilt til drivhuset "Queen Of The Garden" - ja, det må da passe til mig :D 
Begge dele er fra Ib Laursen. 

Her er link til FineNordic:

Finenordic.dk 
finenordic.dk/ib-laursen
finenordic.dk/chic-antique
finenordic.dk/nyheder

Rigtig god dag til jer alle
Knus Birgitte











































4 kommentarer:

  1. Meget fine krukker og andre lækkerier til drivhuset. Jeg har lige indrettet mit lille lysthus igen, men mange fine ting fra Ib Laursen. De laver nogle ting der får smilet frem og humøret op :-)
    Dejlige billeder, de stedmoderplanter er da slet ikke til at stå for.
    God weekend.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Dejlige indkøb du har gjort :-)
    Jeg er vild med dit fine haveskilt, et sådan bør jeg også have i min have :-)
    Ønsker dig en dejlig weekend med forårsfornemmelser, jeg har selv lidt på min blog :-)

    SvarSlet
  3. Å slike potter/urner er en klar favoritt hos meg også - får aldri nok.Så var det jo ekstra kjekt at de var frostsikre....så kan de stå ute hele året!Jeg har jo drømmer om en litenkrukkehave på fremsiden av huset vårt..desse kunne nok pase!! Nydelige bilder som alltdi og jeg får en deilig vårfornemmelse av dem!Ønsker deg en deilig helg !!
    Toveklem :)

    SvarSlet
  4. Det er fine sager, du har købt ♥
    Nu har jeg også købt de smukke krukker fra Chick Antique.
    Dem glæder jeg mig til at nyde synet af i denne sommer.
    Knus ♥
    Vibeke

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte