tirsdag den 15. marts 2016

Bordløber fra Ib Laursen

Som lovet skal i se min fine bordløber fra Ib Laursen, som jeg har købt hos FineNordic Jeg købte også 2 af deres store Mynte spisetallerkener i serien "Pure white" 
De koster 129,- kr. pr. stk. De grønne tallerkener er fra deres nye serie "Meadow Green". Den er jeg vild med :) 

Jeg har altid godt kunne li' at mixe nyt og gammelt sammen. Det gør jeg her på mine billeder bl.a. af dem med mine glas. Glassene er fra Holmegaard. De grønne er gamle Oreste glas og rødvinsglassene er i serien "knipling". Dem har jeg samlet på i mange år men serien er udgået for flere år siden. 
Vandglassene er fra Ib Laursen og de grønne skåle med bladene på er af Stig Lindberg. 

Stofservietterne er arvestykker fra familien <3 

Her finder i det jeg har købt:

finenordic.dk/ib-laursen-nyheder
finenordic.dk/ib-lausen-mynte-keramik-tallerkener
finenordic.dk

På billederne kan i se min borddækning. 

Jeg ønsker jer en fortsat god dag og tak fordi i kiggede forbi. 
Knus Birgitte 












































3 kommentarer:

  1. Virkelig smuk opdækning - emmer af forår som vi stadig længes efter her på Samsø :-)

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte
    Hvor ser det hyggeligt og rigtig forårsagtig ud . Som altid smukke billeder
    Dejlig weekend til dig
    Kh Marianne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte