mandag den 21. marts 2016

Ny vandkande fra Ib Laursen

Her skal i se min nye vandkande fra Ib Lauren. Den passer til min lille skovl, som jeg købte for et stykke tid siden. 

Jeg er jo blevet lidt vild med den grønne farve og vandkanden skal stå i mit drivhus. Det er en god farve til drivhuset og til mine gamle potter og så alle...... blomster der også skal være der :) 

Vandkanden har jeg købt hos FineNordic som har et stort udvalg af ting fra Ib Laursen. 

Det sidste billede er af en skjuler fra Chic Antique som jeg også har købt hos FineNordic. Den står i min vindueskarm i køkkenet. 

finenordic.dk
finenordic.dk/ib-laursen-udeliv
finenordic.dk/ib-laursen

Jeg ønsker jer en fortsat god dag. 
Knus Birgitte 













1 kommentar:

  1. Sikke en inspirerende og hyggelig blog, jeg følger dig også på IG - og nu er tiden så kommet til at følge dig her, som jeg ser meget frem til
    God påske

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte