mandag den 23. november 2015

Nyt smukt Mynte porcelæn fra Ib Larusen

Jeg har været så heldig at jeg er blevet tester på Ib Larusen 's nye smukke mynte porcelæn "Meadow Green"
Jeg fik sådan lyst til allerede at vise jer lidt billeder og i kan glæde jer, der kommer flere endnu. 

Farve er utrolig smuk og selv min mand har kommenteret farven og kan godt li' den, så her er vi helt enige ;)

Kopperne har jeg også i lidt andre farver og ved, at de holder godt på varmen. De er gode både til the og kaffe. Ja, jeg elsker jo en god stor kop kaffe, så de passer lige til mig ;) 

Jeg spiser stort set altid yoghurt til morgen og der bruger jeg tit Ib Larusens skåle, for der passer størrelsen så fint. Blåbærene er fra haven. 
Jeg besluttede at tage nogle grene ind fra haven og sætte i den smukke store kande. 

Jeg håber i vil nyde billederne og måske kan i li' det nye porcelæn ligeså godt som jeg.  
Her kan i se det nye myntekatalog og heri kan i også se de nye farver som kommer i det nye år. 
Jeg har set at de første butikker er ved at få nogle af de nye farver hjem. Måske var det en idé til ønskesedlen til jul :) 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 




































2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt og sikke flotte billeder �� God dag til dig min ven ❤️ Kh Marianne

    SvarSlet
  2. Meget smukt både i farve og form :-)
    Ønsker dig en glædelig juletid.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte