mandag den 30. november 2015

Åbent hus hos "Roser er Røde"

Hvis i har mulighed for det, skulle i tage at kigge forbi hos "Roser er Røde" i Allerød, som holder åbent hus den 12. december 2015. 

I kan læse mere i annoncen nedenfor <3

Jeg har været på besøg hos "Roser er Røde" og det er så hyggeligt. Carina, som har butikken og webshoppen, er rigtig sød og man føler sig velkommen.
Jeg har taget billeder af mit sidste besøg og det kan i se i indlægget på bloggen her

Roser er røde forhandeler mange mærker som Emma Bridgewater, Ib Laursen, Strömshaga, La Petite Rose og mange flere mærker som i kan se her: Rosererrøde.dk


Jeg håber mange af jer har mulighed for at kigge forbi lørdag den 12. december 2015 hos "Roser er Røde"

God dag. 
Knus Birgitte 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte