onsdag den 18. november 2015

Heldige mig - vandt den nye bog fra Honning og Flora

Nu skal i bare se hvor heldig jeg har været! 
Jeg deltog i en konkurrence på facebook på Honning & Flores side og vandt deres nyeste bog "Nordisk Genbrugsstil" 
Hold op hvor blev jeg glad. Jeg har længe tænkt, at den skulle stå på min ønskeseddel til jul <3 

Honning og Flora består af Rikke Larsen og hendes mor fru Larsen. 
Forfatter til bogen er Rikke Larsen som i 17 år har gået på loppemarkeder både i ind- og udland. 
Rikke bruger sin tid til at opkøbe, indrette, skrive artikler og bøger, som vi andre med stor glæde kan nyde godt af <3 

Du kender måske godt Rikke og hendes mor? Hvis du gør er det måske fordi du har set dem i det populære tv-program "Loppe Deluxe" på TV 2 
Det følger jeg selv meget med i - eller rettere sagt, jeg sluger alt råt med "Lopperier" i tv :D ;)  

I finder Honning og Florafacebook Instagram og her er deres hjemmeside hvor du bl.a. også kan købe deres bøger og hvor du kan få hjælp til boligindretning, gode ideer og ikke mindst tilmelde jer til deres nyhedsbrev 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 




























2 kommentarer:

  1. Tillykke med den skønne bog ❤️ Altid dejligt med sådan en gave til en selv
    Knus marianne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte