søndag den 1. marts 2015

Smukke Audrey Raspberry fra Greengate

Jeg har købt en lattekop og et æggebæger i Greengates nye serie Audrey Raspberry. 

Jeg har det sådan, at jeg skal se nye smukke Greengate porcelæn "live", før jeg beslutter, om jeg vil købe mere. Det er meget smukt. Det vil i kunne se på billederne. 

Jeg har købt det hos Møllegaarden for et stykke tid siden. Jeg har haft lidt travlt det sidste stykke tid, så jeg har ikke fået taget billeder før nu. 

Møllegaarden.dk er en stor webshop og en stor forhandler af Greengate. Jeg tror stort set de har alt :) 
De forhandler også mange andre mærker som Ib Laursen, Maileg, Bloomingville, Chic Antique og mange flere. 

Møllegaarden.dk/green-gate-nyheder
Møllegaarden.dk/green-gate 
Møllegaarden.dk 

Her skal i se billederne og så vil jeg ønske jer en rigtig dejlig søndag. 
Knus Birgitte 





























1 kommentar:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte