fredag den 22. november 2013

Vinder af min Give Away!!

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet.

Den store stjernestage med lys fra Medusa fra  FruHygge.dk 


Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet, og det blev nummer


159





Vinderen blev Birgitte og Kaffekoppen stort tillykke <3

Birgitte har den skønne blog Birgitte og Kaffekoppen. Lige nu kan i se de sødeste Maileg nisser på hendes blog og den finder i her

                                   
Tusind tusind tak til alle jer der ville være med til min Give Away og tusind tak til Mette fra FruHygge.dk

 Håber i også vil være med næste gang. :)

Knus Birgitte 








4 kommentarer:

  1. Neeeeeeeeeeeeej, hvor er jeg heldig og glad.! Tusind, tusind tak til dig Birgitte og til Fru hygge. Jeg glæder mig så meget til at den skal stå fremme her til jul i vores hjem. Sætter stor pris på min gevinst <3
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Har prøvet at sende en mail igen. :-)
    God weekend
    Stort kram
    Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte