søndag den 24. november 2013

Ib Laursen og Maileg fra Møllegaarden.dk!

Jeg har shoppet lidt mere her til jul! ;) 


Jeg har købt det skønneste flueskab fra Ib Laursen, som jeg har pyntet med lys. Det har jeg stor glæde af mit køkken (med og uden lys) :)
Tak til min søde veninde Susi for inspiration til pyntning af mit flueskab <3

Så har jeg købt de små pakkepynt også fra Ib Laursen. De koster kun 10,- for 4 stk. 
Jeg synes det er så sødt at sætte dem på pakkerne til jul. 

Den fine plade med julemotiver i zink samt servietterne er ligeledes fra Ib Laursen. 

Så har jeg købt den flotte gås fra Maileg og 2 Maileg Nisser Noilly Noel. Det er nr. 6 og nr. 10. Jeg har længe gerne ville have nr. 10. 

Jeg kan glæde mig over at have brugt nogle af mine fødselsdags-penge, på noget jeg havde ønsket mig <3 

I finder Møllegaarden.dk lige her 

Min veninde Susi har den flotte blog "Velkommen hos indretning med farver" og den er helt sikkert et besøg værd. Den finder i her 


Ønsker jer alle en dejlig dag. 
Knus 
Birgitte 































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte





2 kommentarer:

  1. Det er nogle fine ting, du har købt for dine gavepenge,
    og så har du pyntet så flot ♥
    Det ser så hyggeligt ud.

    Mange knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Det er skønt at have fødselsdagspenge, man kan bruge til nogle dejlige ting man har ønsket sig. Rigtig flot ser det ud. :-)

    En søndagshilsen fra Vera

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte