onsdag den 22. februar 2017

Smukke blå farver fra GreenGate

Jeg synes, at meget af det nye porcelæn og interiør fra GreenGates nye kollektion, er så smukt. Jeg tænker meget i de blå farver. Jeg har altid så godt kunne lide blå. Der er flere af tingene som er "must have" 

Jeg har jo en del af det musselmalede porcelæn og loppefund og her vil det helt sikkert passe så flot til. 
Det er meget in at mikse porcelæn. Det gør mange på "min alder" 50+ ;) og også mine søde svigerdøtre har god sans for det. 

Her passer GreenGate så godt ind, fordi de tilpasser sig, at man har forskellig smag. Det er derfor deres ting er så populære i alle aldersgrupper. 

Billederne jeg viser er fra GreenGates nye katalog forår-sommer 2017


Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte 
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte