mandag den 20. februar 2017

Haveklub - Claus Dalby

Claus Dalby har fået en haveklub og hvor ser det spændende ud.

Her kan man blive basis-, sølv- og guldmedlem, hvor man har forskellige tilbud og fordele, alt efter hvilket medlemskab man vælger. 

I kan læse mere på hans hjemmeside Claus Dalbys Haveklub 

Her kan i se mit indlæg da jeg var så heldig, at have mulighed for at besøge Claus Dalbys have 
Det var sådan en smuk have og Claus Dalby er en meget gæstfri vært. 

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte



Billedet venligst lånt af Claus Dalby. 




Fra mit besøg i Claus Dalbys have. 
Se mere ved at trykke på billedet. 




Fra mit besøg i Claus Dalbys have. 
Se mere ved at trykke på billedet. 



Fra mit besøg i Claus Dalbys have. 
Se mere ved at trykke på billedet. 

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for den flotte omtale ...

    SvarSlet
  2. Det var så lidt og stort tillykke med din nye haveklub :)
    Det er en rigtig god idé og jeg er sikker på det bliver en stor succes.
    Kh Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte