fredag den 4. september 2015

Flot reception hos Egeværk på Hundested Havn

I dag har jeg været til åbningsreception af Egeværket 's nye hus og hold op hvor er det blevet flot. 
Det er både værksted og butik i samme hus. På 1.salen flytter Havnekontoret snart ind. 

Egeværket ligger lige ud til vandet og har en smukt udsigt, som i kan se på nogle af mine billeder. 

Det Egeværket laver, er Dansk Håndværk når det er bedst. Det er så gennemført og der er kælet for hver en detalje. Det er man ikke i tvivl om, når man ser og rører ved deres ting. 

Egeværket har lige været i Boligmagasinet Bo Bedre i en artikel om håndlavet design, hvor deres smukke "Georg Stage" stol er blev vist. 

Snyd ikke jer selv for at køre en tur til Hundested, og se Egeværket og de smukke omgivelser. 

Husk at i kan se og læse mere på Egevaerk.dk hvor i også finder deres webshop. I kan også følge dem på facebook 

Jeg håber i vil nyde billederne. 
Knus Birgitte 















































1 kommentar:

  1. ja det er nogle rigtig fine ting de laver på Egeværket,

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte