fredag den 11. september 2015

Fine sager hos Osolemio.dk

Hos Osolemio.dk er der rigtig mange fine sager. Der var flere ting jeg bare måtte eje. Jeg har købt den fine holder til min opvaskebørste, opvaskesæbe mm. Den er så god at have stående ved vasken og så er den pæn samtidig. 

Min gamle kurv til klemmer var gået i stykker. Hos Osolemio fandt jeg den smukkeste klemmekurv. Den kan i se på et af min billeder. 

Den runde bakke har en rigtig god størrelse og er solid og god at holde på.

Jeg håber i vil kigge forbi Osolemio.dk 's webshop og se alle deres smukke ting og ikke mindst de smukke krus "Simply Flowers". Dem har jeg 2 af. Der er 8 i denne serie med hver deres fine blomst. De kan både bruges til kaffe, blyanter, krydderurter mm. Jeg har nr. 1 og 4 som er "Blåmunke" og "Lavendel".

Osolemio.dk 
Osolemio.dk/facebook
Osolemio.dk/Instagram 

Jeg ønsker jer en rigtig god dag og håber i vil nyde billederne. 
Knus Birgitte 




































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte