tirsdag den 11. august 2015

Så smukt mit nye Greengate

Her kan i se det nye Greengate fra FineNordic og hvor er det fint. Jeg kan kun være tilfreds. 

Jeg har holdt mig lidt i de blå farver denne gang. Jeg har til soveværelset købt et stort hvidt sengetæppe og 2 quiltede puder i "Sadie Blue". Det er flot! 

Viskestykker i Oona Blue og Abelone Mint, lattekopper i Sadie Blue og Stephanie Red og den smukke tallerken G Blue kom også i indkøbskurven samt en Notesblok og den store smukke bakke i Abelone White <3 

Jeg har faktisk købt lidt mere, men det kommer i et andet indlæg ;) 

Hos FineNordic finder du alt det nye flotte Greengate.

FineNordic.dk 
FineNordic.dk/green-gate
FineNordic.dk/green-gate-nyheder
FineNordic.dk/brugskunst-tilbud-udsalg

Jeg håber at i finder inspiration i mine billeder og hos FineNordic.dk 

God dag 
Knus Birgitte 























































2 kommentarer:

  1. Det er virkelig fine sager du har købt. Jeg er selv til de mørkeblå farver og Sadie Blue passer så fint i mit sommerhus.

    SvarSlet
  2. Smukke ting , er også selv blevet lidt vild med det blå :-)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte