lørdag den 22. august 2015

Jeg har strikket en taske/Clutch

Clutch i perlestrik. 

Selve ideen til tasken fandt jeg på en skøn blog der hedder Strikkefeber Her er mange søde opskrifter så det er bare med at kigge forbi og måske vil i også blive inspireret. 
Her finder i opskriften på Strikkefeber's blog. 

Jeg har på min taske hæklet en blomst hvor jeg har påsyet en knap i midten af blomsten og derefter påsyet den tasken. Selve tasken åbnes og lukkes med en trykknap og den er strikket på pinde nr. 7.

Garnet jeg har brugt er garn jeg engang for længe siden har købt i netto. Jeg viser det på et af mine billeder. 

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag. 
Knus Birgitte  






















6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg tror faktisk, jeg har det garn liggende et sted i lageret.

    Spændende blog i øvrigt - så tak for linket!

    Rigtig god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde <3
      Et nøgle rækker lige til at strikke tasken. Jeg tror faktisk jeg købte garnet på udsalg til 5,- kr. ;)
      Det er en skøn blog.
      Rigtig god weekend til dig.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Ih, den er bestemt blevet rigtig fin!
    Rigtig god lørdag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde <3
      og tak i lige måde.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Meget sød lille taske :-)
    En skøn søndag ønskes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina og tusind tak <3
      Jeg ønsker dig en dejlig start på ugen.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte